Na kurzu se zaměříme na základní postupy, které vám pomohou identifikovat varovné signály sebevražedných myšlenek u žáků, nabídnout podporu těm, kteří čelili pokusu o sebevraždu, a vytvořit bezpečné prostředí pro celou školu po dokonané sebevraždě. Probereme konkrétní strategie komunikace, posilování zvládacích mechanismů a hledání zdrojů, které žákům pomohou otevřeně mluvit o minulosti, vyrovnat se s přítomností a hledět s nadějí do budoucnosti. Kurz je navržen tak, aby vám dodal jistotu a nástroje, jak zvládnout i ty nejtěžší okamžiky ve školním prostředí.
Co se naučíte?
Jak identifikovat varovné signály sebevražedných myšlenek u žáků a jak včas zasáhnout?
Jak rozpoznat varovné signály sebevražedných myšlenek?
Jak podpořit žáka po pokusu o sebevraždu?
Jak pracovat s celou třídou či školou po dokonané sebevraždě?
Společně se tedy budeme věnovat
- Rozpoznání varovných signálu a prevenci
- Práci s krizí v rámci jednotlivce po pokusu o sebevraždu
- Práci s krizí v rámci třídy nebo školy po dokonané sebevraždě
- Komunikaci a posilování zdrojů v rámci školy i žáků
Lektoři kurzu
Sylvie Stretti | Lucie Pivoňková |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.